U bent hier  ›Home› Opleidingen

Opleiding Receptionist / Service Advisor

De receptionist is de sleutelfiguur in de garage en toch is deze functie niet altijd voldoende erkend in de sector. Daar mogen we niet blind voor zijn.

Dit is jammer omdat de after-sales afdeling een strategisch profit center is met het grootste potentieel voor de winstgevendheidsgroei in een bedrijf.

Wat doet u om het beleid ervan te verbeteren en het personeel van de receptie te ondersteunen?
Hoe leidt u de dienst na-verkoop op om de klantervaring te optimaliseren en de winstgevendheid van deze afdeling te verhogen?
FEBIAC Academy biedt een ééndaagse training over het beleid van de receptie om de receptionist bij te staan ​​in zijn veelvuldige taken.
Door een innoverende aanpak gebaseerd op de implementatie van een dynamisch proces en gestructureerde interacties met de klant voldoet deze cursus perfect aan de behoeften van de after-sales medewerkers om hun doelstellingen gemakkelijker te bereiken.
U wordt getraind op belangrijke vaardigheden:

  • Een klantvriendelijk onthaal en organisatie van de werkzaamheden verzekeren
  • Technische of commerciële informatie efficiënt verzamelen
  • De diagnose en de interventies professioneel voorstellen
  • De verkoop van extra diensten en prestaties opdrijven
  • Het volume van aanvullende producten en onderhoudscontracten vermeerderen
  • Herstellingsorders optimaliseren en de communicatie met de werkplaats verbeteren
  • Klanttevredenheid na de dienstverlening verhogen

Waarom zou ook u – of uw receptionist en service advisor- hierin geen meerwaarde vinden?
In een notendop :

  • Deze workshop werd onlangs georganiseerd en kende een groot succes
  • Handige tools meteen toepasbaarheid worden aangereikt
  • Opmerkelijke resultaten op vlak van rentabiliteit en omzet
  • Verrijkend door de nauwe contacten en uitwisselingen met collega’s van andere merken

Wenst u meer informatie over deze workshop? Ik help u met plezier verder.  Maak alvast kennis met de hoofdlijnen van deze opleiding via de brochure die u als bijlage bij deze brief terugvindt.

Met vriendelijke groeten,                                                                                         
Pascale CORSTIAENS
Training Manager FEBIAC
( 02/778 64 22   š  pc@febiac.be

Twitter

RT @wearetransport: 45 days to go before the opening of #WeAreTransport oragnized by #FEBIAC en @tlv_be. From 1st to 3d June 2018 in Hall 5…


Lezen

RT @Goedele_Sannen: #PayAsYouGo met de slimme kilometerheffing https://t.co/mx6jOvBACH


Lezen


RT @wearetransport: 45 days to go before the opening of #WeAreTransport oragnized by #FEBIAC en @tlv_be. From 1st to 3d June 2018 in Hall 5…


Lezen

RT @STIBMIVB: Aujourd'hui, nous inaugurons notre premier Citybus électrique #STIB ! Dès le 1er juin, la ligne 33 sera effective à Bruxelles…


Lezen